مراحل تعمیر پکیج ایران رادیاتور چیست؟

۶ بازديد

مرحله اول :

تعمیرات  پکیج ایران رادیاتور کلید را روی حالت روشن قرار دهید.

اگر چراغ سبز کلید روشن شد به مرحله دوم برویددر غیر این صورت اگر پکیج ایران  رادیاتور روشن نشد، علت روشن نشدن پکیج برابر است با:

قطع برق
فیوز پکیج سوخته است .

برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور مشکل دارد و باید تعویض گردد.
گاهی اوقات علت روشن نشدن پکیج مشخص  است وممکن است محافظ برق پک یج خراب شده باشد و برق را از خود عبور ندهددر این صورت برای تعمیر پکیج  کافیست محافظ را از مدار حذف کنید و یک محافظ برق پکیجی نو جایگرین نمایید.

با  فاز مترچک کنید که برق تا کجای برد الکترونیک وجود دارد، اگر برق تا قبل از فیوز برد وجود داشت به معنی خرابی فیوز استبرای جایگزینی فیوز کافیست یک فیوز نیم آمپر معمولی از فروشگاه الکترونیکی خریداری نمایید و دو شاخه پکیج  ایران رادیاتوررا از برق بکشیدسپس فیوز قبلی برد پکیج را از مدار خارج نمایید و فیوز جدید را جایگزین کنید.

گاهی اوقات نیز علت خرابی پکیج ایران رادیاتور، مشکل برد الکترونیک استاکثر خرابی های برد الکترونیک پکیج نیز به خاطر نوسانات برق ایجاد میشوداگر این مشکل وجود داشته باشد برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور باید برد پکیج را تعویض نماییداما قبل از آن حتما برد الکترونیک پکیج را پیش تعمیرکار برد پکیج ببرید و نشانش دهید شاید با تغییر بعضی از قطعات داخل برد، بتوانید از همان برد قبلی استفاده کنید.




اگر چراغ ریست پکیج  روشن شد، دکمه ریست را یک بار فشار دهید تا پکیج مورد راه اندازی مجددا قرار بگیرداگر چراغ قرمز مجددا روشن شد به جدول عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید و به کمک آن جدول مشکل را برطرف نمایید.

روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور به معنای قطع شعله پکیج استهر کدام از ارور های پکیج ایران رادیاتور به معنی خراب شدن یکی از قطعات الکترونیکی  استبرای راحتی شما دوستان در راستای تعمیرات  پکیج ایران رادیاتور است.

مرحله دوم تعمیر پکیج ایران رادیاتور چک کردن فشار مدار پکیج است:
بیشترین ارور  که ممکن است حین تعمیر پکیج ایران رادیاتور به آن بر بخورید، ارور 40 70 یا همان E1 است. ظاهر شدن این ارور به این معنی است که فشار مدار رادیاتورهای پکیج بیش از حد کم استاین فشار  پکیج نشان داده می شودمانومتر در پکیج های ایران رادیاتور یک عقربه مشکی رنگ است که از عدد 0 تا 4 دسته بندی شده استمحدوده فشار مناسب فشار پکیج ایران رادیاتور، بین 1 تا 1.5 بار می باشد.

برای بالا بردن فشار پکیج ایران رادیاتور باید شیر پر کن را باز کنید و منتظر بمانید تا درجه فشار بالا برودبعضی از همکاران و مشتریان اشتباها این شیر را شیر هواگیری پکیج می نامند در حالی که وظیفه این شیر خارج کردن هوا از مدار ما نیستاگر شیر پر کن را باز کردید اما فشار به آرامی بالا میرود، همراه با باز نمودن شیر پرکن پکیج، یک شیر آب سرد نیز باز کنید تا پمپ خانه اکتیو شود و آب با فشار وارد پکیج شود.

شیر پر کن پکیج های ایران رادیاتور دو مدل استمدل اول شیر پر کن آبی رنگ که شبیه سر ماژیک است و مدل دوم که یک شیر گرد و مشکی رنگ است.

اگر شیر پر کن را باز کردید اما فشار بالا نرفت یکی از موارد زیر علتش میباشد

1. خرابی شیر پر کن پکیج

2. گرفتگی مسیر شیر پرکن

3. گرفتگی مسیر مانومتر

4.کم بودن فشار آب ورودی به دستگاه

در این صورت برای تعمیرات پکیج ایران رادیاتور خود باید شیر پر کن را با آچار 14 باز کنید و ببینید که نشکسته باشددر بعضی از پکیج های ایران رادیاتور، شیر پر کن پکیج میشکند و نیاز به تعویض پیدا میکندسپس با یک سنجاق قفلی، مسیر شیر پر کن را باز کنید تا آب بتواند وارد مدار شود.

همچنین از صحت عملکرد مانومتر پکیج نیز اطمینان حاصل پیدا کنید.برای این کار باید مانومتر را با آچار 14 باز کنید و مطمئن شوید که سر مانومتر نگرفته باشداگر سر مانومتر رسوب گرفته است با یک سنجاق قفلی آن را تمیز کنید و مجددا مانومتر را ببندید.

گاهی اوقات نیز فشار آب ورودی به دستگاه بیش از حد کم استباید مطمئن شوید مسیر ورودی کامل باز باشد و آب پر فشار از شلنگ ورودی پکیج خارج شوداگر تمام موارد را چک کردید و فشار همچنان کم بود، باید یک پمپ قوی تر برای منزل خود بخرید.

حالا که فشار بالا رفته است، یک مرتبه دستگاه را ریست کنیداگر بعد از انجام این همه مرحله، هنوز کد خطای 40 70 یا E1 را مشاهده میکنید مطمئن باشید که فشار سوئیچ آب که کارش فهمیدن فشار مناسب پکیج است خراب شده و نیاز به تغییر دارد. البته این اطمینان را به شما بدهم که جنس فشار سوئیچ آب در پکیج های ایران رادیاتور خیلی خوب است و احتمال خراب شدنشان بسیار کم میباشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.